A „Kecskelábú-híd” építése
1905-ben a hajóhíd kiváltására a város a győri Hets Testvérek ács céggel állandó jellegű fahidat építtetett a gyalogosforgalom számára.
1873-tól egy 12 hajón nyugvó híd bonyolította le a gyalogosforgalmat. A középső része szétszedhető volt a vízi közlekedés megoldására. A tél beálltával a hajóhidat szétszedték és a Rábcára vontatták.
A hajóhíd tetemes fenntartási költségei a várost arra indították, hogy a századfordulót követően a győri Hets Testvérek ács munkavállalkozó céggel állandó jellegű fahidat építessen a gyalogosforgalom számára a hajóhíd helyén.
A Kecskelábú-híd építéséről így írt a Győri Hírlap, 1905. 04. 16-i száma:
„Épitik a révfalusi hidat. Az ideiglenes révfalusi fahíd a hajóhíd tőszomszédságában már kezd kialakulni a járókelők szeme előtt. A cölöpöket az egész Duna szélességében majdnem mindenütt lelállították és az utolsó hídláb is elkészül rövid idő alatt. A munka lázas siettséggel halad előre, a hatalmas súlykolókészüléknek nem sokáig lesz dolga és az összefoglaló gerendák már jelzik, hogy milyen emelkedéssel, milyen ívben hajlik át a vízén az új alkotmány.
Az építkezés a Belváros felől:
Faragott gerendák és óriási fatörzsek borítják az egész partot. Örömmel látjuk az építkezés előrehaladósáról, a masszív és erős közlekedési eszköz kibontakozásából régi győri cégünk, a Hets testvérek cég szolid munkáját. Az építést a város részéről Lovas mérnök vezeti.”
Az építkezés Révfalu felől:
Az új hidat 1905. június 29-én adták át.
A híd 1928-ig, a vashíd megépítéséig szolgálta a gyalogosközlekedést Győr és Révfalu között.